Blöööö!

Idag hade jag tänkt vara duktig och faktiskt ta tag i städningen.

Vad stoppar mig?

Jo, huvudvärken jag upptäckte jag hade i gårkväll har inte gått över och jag har mensvärk!
"shitfuckingdamndamn" - eller vad de nu säger i helgrymt.

 

Tog en Ibumetin 400mg för en timme sedan, men det har inte hjälpt... Måste nog gå och lägga mig igen, en stund.. Men jag vill inte det, jag kommer vända på dygnet då. Får hoppas på att jag klarar av att inte somna. Blööö

Jag vill att Joacim ska vara här och ta hand om mig....

 

Matilda, jag är också rädd för cancer. "Hur fan ska knölarna kännas? Beror min kroniska huvudvärk på någon tumör?"


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du blir bättre, jag har också planerat att få städat idag.

Apropå det med cancer, jag tycker det är skitläskigt.



Ha det bra min magga!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback