Söndag

Idag har jag sovit alldeles för länge. Det är lättare att ligga kvar än att gå upp när man vaknar.
Jag är ensam igen, vilket aldrig är kul... Speciellt inte när han ska vara borta längre än vanligt. Vi får se om han kommer hit lördag efter KM eller söndag efter träning (om det blir träning). Sen åker han till Enköping igen på torsdagen men innan han åker  tillbaka till Enköping så ska vi på utflyckt! Hihi. Han vet fortfarande inte var vi ska, men jag vet att han kommer att gilla det.
Nu kollar jag på "Leka med elden" på SVT. Något svenskt. Jag orkar inte fokusera på vem som hör ihop med vem och allt verkar bara krångligt. Funderar på att hoppa in i duschen nu så att jag kan se på "vem vet mest" sen istället. Det är kul att se tycker jag.


I fredags så kom det hit ett gäng med trevligt folk och vi drack alldeles för mycket eller inget alls och spelade "med andra ord" och försökte spela "ricochett robots" men ingen förstod, så vi gav upp efter ett tag. Men jag vann.
Tack för en trevlig kväll!

Imorrn är det nästan heldag och på tisdag är det kort dag med ett studiebesök. På tisdag är vattnet avstängt här hemma, så jag får väl gå och sätta mig någonstans och läsa och äta mat. Campus blir bra.

Idag ska jag läsa så mycket jag kan i Skinner. Vi ska ha grupparbete och vi vill gärna komma igång strax innan tiden blir knapp.
Snart är det dags för VFU och jag är nervös.

Snart är det nytt LAN och jag hoppas jag kan åka på det.

Snart är det Lincon och jag längtar som bara den!

Jag har ingen energi, så ursäkta mitt skrivande.

Jag saknar min Söt! Du är Underbar!

Kommentarer
Postat av: Jocke

DU e underbar

2009-04-20 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback