Jag önskar att jag kunde sova hela tiden

...för då hostar jag inte lika mycket (vad jag vet) Det händer ju att jag vaknar av mina hostattacker som då är värre än vanligt, men den största delen då jag sover är bra. Inatt kunde jag sova och jag har även sovit lite till eftersom det var en tidig morgon. Men nu kan jag inte sova mer. Inte efter kl 13 bestämde jag mig för, så jag kan ha turen att kunna sova inatt också.

Joacim är i Linköping. Han kommer inte hem förens i natt, för han ska ha finsittning.

Jag känner mig dålig för att jag inte städar nått, men jag har ingen ork till det. All kraft går till att hosta och idag ska jag göra ett försök med astmasprayen och se om det blir någon skillnad.

Dag 11, kl 13.57: Fortfarande inget Tentaresultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback