Skolstart!

Om en timma drar mitt läsår igång. Ska bli härligt att få tillbaka lite struktur på dagarna, men jag säger hej då till alla böcker jag vill läsa för vi har en massa litteratur.
Joacim började tidigt idag och han kommer komma hem sent.
Eftersom jag inte gjort någon nytta nu (eller jo det har jag...Har nyttat mig med att skriva ut massa skolsaker och checkat av med böcker) så ska jag
*laga massa mat
*diska
*plocka ordning tvätten
*bädda i extrasängen

Mitt mål blir att göra två av de där sakerna i alla fall.

Ska möta en tjej och köpa två till böcker klockan 14.45 idag också.

Studentlitteraturen är inte billig så Joacim ska vara glad över att alla böcker i hans kurs gick på 930:- (plus ett häfte de får köpa som jag inte vet vad det kostar). Mina böcker, för denna kurs, ligger nästan på det dubbla. Min första kurs gick på 2000nånting och förra kursen gick på 3000nånting. Jag vill inte sälja böckerna än, för det är surt om de kommer igen... Men sen blir det skönt att man får tillbaka lite pengar på dem i alla fall.

Jag måste köpa lite fler mappar att förvara gamla papper i.... Det får jag fixa när pengarna kommer. Vet inte riktigt när man får pengarna, men snart antar jag.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är bäst, jag finns oxå för dig. ALLTID<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback