Folk förlovar sig för snabbt!

En kille jag känner har nu, på tre år, avslutat ett andra förhållande innehållande förlovning. Första förhållandet varade längre än det andra dock. Men andra förlovningen var säkert på tok för tidig. Visst, jag har velat förlova mig länge, men det gick i alla fall ett år innan jag ville det på riktigt. Innan har det varit en dröm som väntar på prinsen för att kunna bli sann.
Men det finns par som kan förlova sig tidigt och hålla ihop (hoppas jag). Nu tänker jag på Jennifer och Fredric i Skövde. Efter ett år förlovade de sig (tror jag) och nu (2 år?) är de gifta och väntar barn. All lycka till dem, jag tror på er. <3

Jag tror på kärleken och jag har hittat min kärlek och önskar få uppfylla alla mina drömmar med honom.

Jag älskar dig Joacim, min prins

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Roligt, älskade "unge" att se dej på linjen igen.

Har du haft det bra på landet?

Lycka till med kärleken!

2009-07-20 @ 12:33:07
Postat av: Louise

Det dä rmed tid och så är svårt.. tycker itne man ska se det så att det är "okay" att göra vissa saker efter en viss tid. Vet att jag har en kompis som säger tat man ska inte planera framtiden med någon, längre än man vart tillsammans. Men tycker det är lite fel att säga så. Allt beror ju på förhållandet. jag tycker ju att det känna som om mitt förhållande har varat längre än det faktiskt gjort, samtidigt som jag tänker på andra förhållanden man haft som kännts väldigt kort fast det var långt. Så det beror nog mkt på. som exempel jennifer och fredric (?) grattis till dom iaf :D

2009-07-23 @ 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback