Tenta-p

Nu är tenta-p över igen. Hade tenta igår 14-18 och omtenta idag 8-12. Båda kändes ganska bra... hoppas de inte bara känns bra utan att de är det också. omtentan var mycket svårare än var orginaltentan var. Här var svaren på förra tentan redan besvarat i frågan och man var tvungen att tänka mycket längre. Sen v ar det en fråga som inte går att hitta i litteratur utan man måste vara insatt i världspoliriken. Det kan han inte kräva av oss. as. Vädelös kurs som inte har något med kompetensen som lärare att göra. Kursen handlar om rymden. blä. Men nu är det sommar i alla fall. Även om det skulle bli snö imorrn. knasigt. stackars studenter. Enligt Emilia så ser det bättre ut nu på SMHI. Hoppas på det.

Jag har varit utan dator ett tag, men jag hopppas det funkar nu. Snart borde jag få tillbaka min bärbara också.

Vi hade kalas den 30e. det var kul och smörgåstårtan var god. hela helgen :p

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi var många som uppskattade kalaset.Smaskiga smörgåstårtor.

Även det goda fika brödet

2009-06-04 @ 12:27:38
Postat av: Matilda

Håller tummarna för att det gick bra. Jag vill också ha smörgåstårta. Gottgott. Hoppas du har det bra!! KRam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback