Hjälp

Jag önskar att jag hade sällskap som inte har svans (Spigo funkar, men är inte det ultimata). Jag behöver prata och skratta, fast inte för mycket för jag har ont i nacken. Fruktansvärt ont. Jag har heat och en värmekudde som börjat tappa sin värme. Jag vågar knappt röra mig då allt känns som knivar. Långt Långt in. Jag måste ha sovit på nått konstigt sätt.

Missade ett gruppmöte idag för att jag inte klarade av att gå dit. Det känns som att jag sviker gruppen, men jag sviker bara mig själv. Egentligen. Men jag samlar kraft idag så jag kan göra mycket bättre imorrn.




Mormor och morfar, ni får gärna komma hit och dammsuga. Hihi. Nejdå, jag tror inte att det är något som behövs ha hjälp med... Jag hör av mig ifall jag kommer på något.

Kommentarer
Postat av: Matilda

:( Hade jag haft råd hade jag åkt till dig och bjudit på snickerskaka och så skulle vi bara kunnat sitta och fnissa lite. Hoppas nacken blir bättre!

Kraaaaamar

Postat av: Mormor och Morfar

Om vi dammsuger redan nu, så är det ju ändå ogjort

den 30:e eftersom du är med katt,hi,hi.

Kramar.

2009-05-12 @ 17:00:31
Postat av: Eric

SV: Hahaha, fan vad hemskt att ha så många allergier xD

Hur är man svårstucken förresten?

2009-05-13 @ 19:48:45
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback