Torsdag 23 december 2010

Förra året fick jag ett lättande G på en tenta. Ett G som gjorde att jag fick stanna kvar på utbildningen. Nu har ett mail om det väntade Uet på senaste tentan ramlat in. Men som sagt, det var väntat och det rör mig inte speciellt mycket. Visst höll jag andan och hoppades på att det ändå skulle vara ett G, det hade varit skönt att slippa göra om. MEN eftersom jag vet att jag inte kan det vi gick igenom på förra kursen så är det dumt att avsluta en kurs och inte lära sig något på den. Jag betalar ändå lite mer än 200.000 för denna utbildning. Det är en hel del pengar.

I december får man inte pengar från CSN och man får låna mindre än andra månader också. Det är lite jobbigt, speciellt då min buffert inte är den bästa just nu. Den är nog en av de sämsta just nu faktiskt. Januari kommer för mig bli en fattig månad. Jag ska alldeles strax koppla upp mig på banken och betala mina räkningar och håller tummarna för att jag ska slippa hämta pengar från andra konton.

Ikväll åker jag och Joacim till Enköping för att spendera natten i Torstuna. Imorgon ska vi fira jul med min släkt. Jag har även lovat att svänga in hos personen som sitter i andra änden av Samtalen. Dumt? Kanske, det märker vi.. Jag har sagt som det är, jag har inte tid att stanna då vi ska åka tillbaka till Norrköping redan på kvällen. Lägger nog in det mötet innan julfirandet med min släkt, då finns det en tid som måste passas.

Jag är inte lika pepp för städning idag. Men kommer jag igång och pluggar så kommer det säkert att ändra sig ;)

Varma julkramar fyllda med Kärlek

Kommentarer
Postat av: Matilda

Julkulkram! Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback