Trevlig (nördig) kväll/natt

Har varit på Kiviks marknad (talar man om storlek kan Mickelsmäss slänga sig i väggen), det var spännande. Fanns inte jättemycket kul men det blev en ny väska, mat, en polkagris och godisremmar. Tappade en godisrem dock, den goda med melonsmak... Vet inte riktigt hur det gick till, aja.

Emil kom över hit och lekte med mig på kvällen. Det blev tv-spel, prat, mahjong och "Vägen till Eldorado". Nu ska jag borsta tänderna och upptäcka om jag kan somna innan Henrik kommer hem från jobbet (om typ en timme). Alltid lika spännande att se vad min sömn vill mig. Den senaste natten ville den att jag skulle drömma intensivt heeeela natten så att jag inte skulle bli utvilad. Tack kära sömn.

Ja, jag ska ta tag i det. Skriva ner mina sömn(o)vanor och få lite hjälp. Det är dags nu, så här illa har det inte varit förut. Men jag börjar med det nästa vecka, denna vecka ska jag fortsätta ha "sommarlov" och strunta i hur min sömn ser ut.

Sommaren har gått snabbt. Jag trivs underbart bra i Skåneland men jag saknar Joacim. Men i helgen får jag träffa honom igen och sen är det inte långt kvar innan Nolle-p drar igång!

v30: Räkna matte, beställa skor och Bork#9
v31: Inget planerat, så det blir en vecka i Enköping i alla fall! Kanske en tripp till Estocolmo? Gröna lund? Får se vad plånboken säger.
v32: Räkna matte på campus, bo hos Jenny och Stefan.
v33: Räkna matte på campus och dra igång med Halvkasst och allt som hör Nolle-p till!

Denna sommar har hittills varit underbar! Det är kul att faktiskt "göra något" för en gångs skull, inte bara vara hemma. Synd bara att Henrik inte har semester samtidigt som alla andra, men det funkar.



06.06

Nu har Henrik slutat jobba (men är ej hemma riktigt än) och jag sitter fortfarande kvar vid datorn. Heja mig. Fifflat lite med att försöka komma in i Halvkasst-tänket ordentligt och även lite saker som gäller Bork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback