36+0

Idag har jag ont. Mer och mer. Får se om det håller i sig och om det är förvärkar eller om det bara är tillfälligt. Är det förvärkar får vi se om det trappas upp och blir nått snart eller om jag får dras med det länge.
En månad kvar - vi längtar!

Idag har jag tagit reda på saker om den kommande kursen och fått massa tack från lärarstudenter som är lika irriterade som mig över att det inte finns någon info än. Jag känner mig uppskattad, det gör mig gott. Jag har också sett till att plugga! Det blev inte så mycket som det hade kunnat blivit, men jag kan nog struka en sak från listan i alla fall. Imorgon lägger jag mer fokus på plugg som behöver göras och mindre på plugg som komma skall. Jag tror jag ska till kiropraktorn imorgon också, hoppas det inte var idag......

Nu ska jag ta värktablett, bada och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback