36+5

Ännu lite närmare att få träffa skrutten. Smärtan har inte trappats upp sedan sist. Den är inte konstant heller, kommer lite ibland - mer vissa dagar.

Jag spenderar för mycket tid på Spigo.se.

Jag har gjort klart alla mina textuppgfter och skickat in dem, men jag har inte pluggat till tentan som är på tisdag :s Blir massa panikplugg imorgon. Dumma mig.

Idag har SKÖNs märke blivit målat i märkesbacken. Vackert. Jag tar inte åt mig ära för målandet, men organierandet!

Jag saknar min snutt och längtar efter honom. Vi längtar efter vår skrutt.

Jag har en halft packat väska till BB. Det är svårt, men nu har jag skrivit en lista med hjälp av folk på facebook.

Jag är nervös.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, jag & vi andra hemma i enköping längtar också efter bebisen! :D

Var inte nervös, allt kmr gå bra (säger jag som inte vet någonting om förlossningar xD) du kmr att få en söt liten super mario unge! ;)

Kram!!

Postat av: annika

Grattis Grattis till er lilla flicka! =)



2011-08-22 @ 18:44:02
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback