Hemtenta

Hej hopp!
Igår (torsdag) skickades hemtentan ut. På tisdag ska vi ha seminarium där man kan ventilera lite hur man tänkt och checka av att man inte är helt ute och cyklar och på torsdag ska den skickas till urkund och lämnas in. Eftersom jag hade kör igår så öppnade jag inte hemtentan, ville inte ha den snurrandes i huvudet hela kvällen och natten. Jag har fortfarande inte öppnat den (fredag kl 11), men är på väg att göra det strax. Mitt mål är att bli så gott som färdig under helgen så att jag kan börja fokusera på grammatiken igen eftersom det är omtenta den 4e. Det är för kort tid för att jag ska kunna plugga jättebra, men jag kan ju i alla fall göra ett försök tänker jag. :) Det kommer alltså bli en massa grammatikplugg under Bork som är 1-3.

Snart har Lilla Hjärtat kommit halvvägs, 16+3 idag, galet vad tiden går!

Nähä, hemtenta nu då?

Kommentarer
Postat av: Lina

hej! Ja jag har testat det en gång men svensk hushållsfärg är så blek så det ser mest äckligt ut... Ska testa igen när jag fått råd att köpa pastafärg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback