Måndag, oh hemska måndag.

Dagen började bra för att successivt bli sämre. Jag åkte en tidig buss till campus för att skriva ett utkasst till en artikel som ska pratas om 15-17 idag. Det flöt på bra och jag har en färdig artikel. Finputs går alltid, men det är nog inget markant som ska ändras. Får väl se vad som sägs om den sen. Emma sa att den var bra i alla fall.
Jag struntade i att ta med mig mat eftersom jag fått för mig att seminariet var 13-15. Tji fick jag. Dagens rätt verkade god - men var slut. Det bidde någon typ av kebabrulle - helt okey.
Min artikel ville inte skrivas ut när jag förslkte för en stund sedan, jag får maila den till mig själv och gå och testa från en skoldator om det inte vill nästa gång jag testar. Jag har huvudvärk, ingen värktablett, och seminariet ska hålla till i den sämsta lokalen i huset. Lokalen där luften är slut innan lektionen har börjat. Jag tror jag börjat få foglossning också, eller så är det bara nått med ligamenten. Vad vet jag?

...och så är det ju måndag. Sämsta dagen. Bläh.

//Hormonmongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback