Torsdag 18dec

GRATTIS MATILDA PÅ 19 ÅRSDAGEN!

Nu har jag grattat fyra gånger, Haha

 

Jag har även varit duktig och skrivit uppsatsen och nu får den vara klar, för mitt huvud klarar inte mer (förbannade spänningshuvudvärk). Tyvärr känns det som att jag har missat att skriva en massa, har inte orkart kolla studiehandledningen så noga. Har kollar på den mycket i början så jag hoppas det räcker.

 

Japp, spänningshuvudvärk. Jobbigt. Joacim har masserat mina låsningar med linement. Vissa låsningar känns som knivar när han trycker på dem samtidigt som smärtan går rätt upp och förvärrar huvudvärken för ett slag.

Jag skulle behöva ha en träff med Anders snart igen... Egentligen borde jag gå till läkaren och få dem att skicka mig till en kiropraktor så jag slipper betala miljoner. Får man läkaren att skicka en till kiropraktorn så går det på högkostnads-skyddet tror jag.

Det får bli ett projekt i januari att boka tid hos läkaren.


Kommentarer
Postat av: Matilda

TACK IGEN! :D



Uppsatsen är säkert bra!

Postat av: Anonym

Jag läser din blogg med ska du veta. men jobbigt att kommentera på din blogg för man måste skriva så lång kod*

2008-12-26 @ 01:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback