Sverige

Veckan har varit bra, men jag hade galen hemlängtan i slutet och drömde en massa dumma saker :/

Jag har shoppat en massa så jag är nöjd, men nu har jag sett den preliminära litteraturlistan till nästa kurs. Ser INTE kul ut! 15 obligatoriska böcker som behöver inhandlas. Blir inte billigt.... Ska ta och beställa böckerna så fort som möjligt så att jag hinner få dem.  Att dessutom behöva läsa mer än en studentbok i veckan är jobbigt. Usch. Men nu är det mycket psykologi Piaget och Skinner i alla fall. Jag gillar dem :) Hoppas böckerna är bra också. Piaget är på engelska dock... :/ Men men.. High-noon boken gick ju bra att läsa :) Jag förstod tydligen mer än jag trodde att jag gjorde, för jag hade massa att säga på litteratursamtalet.

 

Nu är jag i Österunda på Bork#3. Det är varmt och stökigt som vanligt, men det är nice. Jag har fått träffat mor min och bror min är här. Joacim pussas jag med då och då.

 

Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Välkommen hem och tack för kramarna!

Boken är som du sa och svår att sluta läsa.

Hoppas du mår bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback