Tisdagen den 17 feb, 17.18

Jag är nyklippt (inte vant mig än), Joacim gör pannkakor som inte lever upp till receptet då det saknades lite mjöl och lite ägg.... Vi hoppas på det bästa. Annars får vi gå ner till coop och köpa det som saknas och slänga i.

Joacim sa nyss att det inte ser ut att bli något vidare, men vi får väl se efter någon pannkaka.

 

Imorrn ska jag till cosmonova med skolan. Jag ska ha med mig all packning till Spanien, hoppas de har stora förvaringsskåp på cosmonova. sen tar jag tåget till enköping och åker med christer hem typ kvart-tio i fem.

 

Jag har inte packat än..... Men det löser sig nog snart.

 

Nu har Joacim konstaterat att pannkakorna blir obra.

 

Ny frisyr.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är jättefin! :)

Pannkakor är svårt att göra. Allra helst om man har för lite mjöl. Är nog bättre att man har mindre av allt då :)

Lycka till med packningen också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback