Usch

Idag har jag svullna ögon och huvudvärk. Det är min vägledares fel. "jag funderar över om detta verkligen är något för dig" sa hon. Luften gick ur mig, för jag känner att detta är rätt och hon tyckte allt var bra förra gången.

Vi har dålig kommunikation jag och min vägledare. Imorrn ska vi ha träff tillsammans med fältmentorn som jag har talat med idag. Då reder vi antagligen ut detta. Hoppas jag. Men innan mötet ska jag plantera solrosor med barnen. Jag antar att det kommer bli lite stelt imorrn mellan mig och min vägledare, men jag hoppas det blir bra....


Kommentarer
Postat av: Mormor

Stå på dej stumpan.

Är övertygad att du är lämplig till detta.

Kraaaamar.

2009-02-11 @ 22:31:02
Postat av: Zandra

Ja de är bra!

utlåtande kommer.

Kämpa på, ge inte upp.

Visa henne. upp till kamp!

Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback