M.Jackson

Är död.

Synd om honom, men om han är en sådan legend och att jag ska känna mig ledsen vet jag inte. Visst är musiken bra, men det var ,ycket med honom som var fel.
Jag gillade honom inte och som en person skrev på bilddagboken; "har man inte respekterat honom när han levde ska man inte göra det bara för att han är död heller."
Alla ska vi dö men om han dog för tidigt vet jag inte.... Känns som att hans tid var över ändå. På sitt sätt. All heder åt hans nära och kära dock.

14.03
Är det bara jag som känner så här? Alla är ledsna att "kungen av pop" är död. Jag är glad över att solen lyser och att jag lever istället.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hey hey!

Jag håller faktiskt med dig där.

Jag gillade inte hans musik så mkt och känneri nget speciellt över att han dog. alla ska vi dö.. Men visst är det synd om hans barn och nära och kära

2009-06-30 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback