Galet trött

Jag har inte sovit på dagen idag, fastän jag har varit så trött!! (Dutti!)

Jag funderade på att inte gå och äta med internationella-veckan-folket eftersom jag var trött (ja, jag är väldigt trött... Han inte feber, men är helt slut hela tiden...) men det var tur att jag gjorde det för det var bara de två spanjorskorna, Maritza och två från Maritzas grupp som var där. Tråkiga folk från andra länder som inte är med! Iofs så hede de varit ute i skogen idag tydligen, men ändå...

 

Imorrn är det plugg som gäller. Ska 'läsa' två böcker som vi bestämt att vi i gruppen ska ha tenta-plugg på, på tisdag. Jag ska även läsa igenom våran och de andras uppsatser. Speciellt den som vi ska opponera på. Jag är mycket tveksam till om vi kommer att bli G (förlåt, jag ska inte tänka så), för det känns som att det blev alldeles för kort i alla delarna... :/ Men men. Det finns många tillfällen till att hinna bli G till och om man blir U så får man svart på vitt vad som saknas. Men jag är nervös inför opponeringen....

Sen får vi se om jag städar något eller inte, skulle behövas men dels så är jag lat (måste bättra mig) och så har jag antagligen fullt upp med pluggandet.

 

Kanske blir det att jag åker en sväng till Linköping med Maritza och spanjorskorna, men antagligen inte. Jag ska nog vara hemma och vila och plugga. Jag har inget som jag behöver köpa heller. Om jag ska köpa något i Linköping så är det pärlor och/eller shopping på IKEA. Fick mitt presentkort från IKANO-banken idag. De stod på willys för ett tag sedan... Jag öppnade ett sparkonto där och första gången man förde över 500:- så skulle man få presentkort på 200:- Joacim borde också ha fått ett presentkort idag. :) Hur mycket man ska föra över varje månad kan man ändra, men just nu känns det bra med 500:- Ska ha det så fram till sommaren i alla fall, för i sommar kommer jag behöva ta mina sparpengar för att överleva.

 

Har jag nämnt att jag är trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback