4år 5mån

11/12 2004 <3

Jag har nyss ätit färdigmat som jag hade i frysen, för jag orkar inte laga mat. Klockan 13 ska jag till skolan och ha rörelseverkstad i två timmar. Får se hur mycket min fot tillåter...

Jag har Johans två kissekatter här som är på ställen där ingen har varit förut och drar fram en massa damm, som att det inte redan räckte med det damm jag redan hade... Ska städa när jag kommer hem igen.
Kissarna kom hit igår och nu har de vant sig att vara här och är klängiga, speciellt när man ska äta... Men de är myciga. Nu ligger de i min fåtölj och myser.

I helgen var det Dataparty som gick bra. Skällde lagom mycket på pojkarna, som vanligt, och så grillade vi hamburgare som vi sålde billigt men med vinst.

Nej, nu ska jag låta maten lägga sig lite och sedan cykla iväg till rörelsen. Ska lämna in papprerna från Spanien nu också så jag får tillbaka pengar någon gång. Jag räknar pengar, för jag vill inte gå på sommarkurs.... Inte denna sommaren i alla fall...

Hur faan kan man sälja korv för 10-15 spänn när de är värda typ 2!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad mysigt att ni varit tillsammans så länge nu! Grattis! Kram

Postat av: Mormor och Morfar

Är det något som du önskar hjälp

med till 30:e?

Kram!

2009-05-12 @ 12:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback