Motivation tack!

Jag behöver motivation. Vi ska göra ett arbete nu där jag blev den som ska jobba själv. Inte kul. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om eller var jag hittar litteratur om det. Vi får inte använda studentlitteraturen utan ska utgå från artiklar, avhandllingar och rapporter.... Jag ska masa mig till biblioteket och få hjälp men det är svårt att ta sig dit.... Det är fortfarande punka på cykeln och mina fötter klarar knappt att gå fram och tillbaka dit. Jag får väl ta spårvagnen och bussen. Så får det bli, för parlering är dyrt där. Eller ja.... Dyrarare än vad jag är van vid. 8:-/h Spårvagns och bussresan kostar bara 10:- enkel resa.
Måste till Myrorna och köpa lite till lördag också, då vi ska på maskerad.

Jag avskyr vädret. Det är blött och kallt och grått och jag halkar på löven.

När som hellst kommer mailet om tentan. Jag antar att det är ett U, men det skulle inte skada om jag hade fel. Att klara tentan skulle ge mig lite mer motivation tror jag. Klarar jag den inte så måste jag redan nu börja läsa böcker och prenta in i huvudet!

Jag är fast i Facebook. Har varit det et tag, men nu är det värre än någonsin för jag var dum nog att börja spela spela där. Blöh. Casle Age är kul, men oh så vanbildande!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du hittar motivationen. Och hoppashoppashoppas att tentabeskedet är positivt. Jag håller tummarna för dig. Kram

Postat av: Zandra <3

Massa kramar till dig kusin vitamin!

Det löser sig ska du se! <3

2009-11-08 @ 02:45:48
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hehe. Dom har faktiskt inte gjort något än den här gången. Ska fråga lite om hur dom funkar utomlands, om det är lika bra på Jersey som i riktiga storbritanien. Isf kanske jag behåller skiten lite längre

2009-11-10 @ 10:37:40
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback