Söndagen 11/10- 2009

4år10mån <3

Helvete är rätt ord just nu. Har nyss avslutat tvbå underbara veckor VFU. Helgerna har varit fulla och imorgon 8-12 har vi studentverkstad. VÄLDIGT SNÄLLT AV SCHEMAMÄNNISKAN! Nej....inte ett dugg.

Jag mår illa och har frossa. Kom hem från Enköping för 30min sedan och nu ska jag skriva ut papper inför imorgon och sedan sova. Imorgon efter verkstaden ska jag plugga som faaaaan! Har MASSOR att skriva. Jag har inte kunnat skriva de testerna nu under VFUveckorna, för jag har varit helt slut. Jag tycker de på campus är lite elaka. De tycker att vi ska skriva alla texter under VFUveckorna (för vi behöver stof från allt som händer innan VFU)... Men hur ska man hinna med 75-100% VFU + Campus-uppgifterna? GAH!

SOVA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback