Hej hej, hallå dagb...bloggen

Jag är irriterad. Inte så mycket, men irriterad. Vet dock inte vem/vad jag ska vara irriterad på. Grupper utan överenskommelser och kommunikation eller folk som inte säger ifrån? Nej, jag tänker inte vara irriterad alls istället! Vill inte människor sammarbeta och vill andra bli överkörda och strunta i saker är det upp till dem.

Har varit på FUL-möte ikväll. Ett möte för oss fula människor. Eller för Fadderister Utanför Linköping om det låter kuligare. Förut var detta FIN (Fadderister I Norrköping), men några bestämde sig för att vara fula istället för fina. Mötet gick bra och vi kommer ha fler möten i framtiden, nästa om två veckor igen. Det kommer bli massa fler ju närmare Nolle-p vi kommer.

Jag är inte på speciellt seriöst humör just nu. Är trött och ska sova snart.

Har ätit B&J för första gången, tog nog fel smak för jag är inte imponerad.

Jag har sovit ut urdentligt nu, för nu är jag så gott som frisk. Imorrn ska jag jobba med mitt KU-arbete som har kommit i skymundan av att jag inte haft någon ork. Ska skriva ut och lämna in VFU-papper imorrn också.

Imorrn bär det av till Enköping för LAN och avskedsfest för Matilda som flyttar till Japan alldeles för snart!

Jo, lite seriös är jag....
Det finns lite olika framtidstyper att välja mellan och jag vet vad jag vill satsa på i min framtid, men andra kan kasta skit för att man "väljer fel". Om alla kunde tänka som mig för en gångs skull så skulle allt bli bättre. Man väljer framtidsmål men det betyder inte att det kommer bli så. Vad är det som gör det mer fel att välja framtidsmål än att välja yrke? Varför kan inte vissa människor förstå att alla inte drömmer om att resa överallt och ingenstans eller supa hela tiden eller strula runt eller bli chef och vända papper?

Jag har valt, jag kämpar, jag gillart!

Tack och adjö
Korv med brö

Kommentarer
Postat av: annabananana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback