Uppe klockan 7 på en söndag...

...för att festa! Detta är också en dag och jag inte förväntade mig skulle komma.... Idag är det skifte som sagt och det kommer bli en heldag. Får se hur mycket som kommer drickas och hur detta slutar. Joacim skjusar och lämnar mig, sötnosen! Första samlingen är klockan 9 hos en av nuvarande halvkasst. Sen är det klockan 11 på bomull som gäller för alla fadderister i Norrköping.

Overallen är fin och jag har saknat den <3 Det kommer bli tråkigt att inte ha den på i sommar, men jag har ju andra kläder att använda då. Ska ta kort idag, så det kommer :)

Det är 70 min kvar tills vi ska träffas och jag har redan duschat, detta måste vara ett rekord! Jag som alltid är ute i sista sekund. Men än är det inte försent... Jag kan ju fastna vid datorn :p

Kliar och svider fruktansvärt i mina ögon. Tog lite ögondroppar, så nu har det börjat lugna sig. Hoppas det håller sig borta under dagen.

Nu ska jag fixa något att äta till frukost, känns som att all mat kommer vara välbehövd idag. Ska plocka fram en vattenflaska också.

VARANNAN VATTEN!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj det låter lite tokigt men samtidigt kul att festa på en söndag. Hoppas din dag är riktigt bra! Kram!

Postat av: Anonym

Jag är så himla arg och besviken, det handlar om det finaste vi har och då måste vi kunna känna oss trygga i att lämna honom. Vi får se vad de säger idag när jag lämnar. Kram hoppas att du hade kul på festen :)

2010-03-24 @ 07:31:27
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback