Nyklippt!

Yes. Det var alldeles för länge sedan sist jag klippte mig vilket resulterat i underbar längd på håret med fruktansvärt slitet.

Nu är det kortare igen :( med gladare :) Ska slänga i en färg vilken dag som helst också. Får se när det blir. Har haft den hemma länge, men det har inte blivit av eftersom det kändes onödigt att slänga i färg i hår som ändå skulle klippas bort.

Aja. Är med på nt24 igen - på riktigt denna gång, inte bara i bakgrunden. Kom fram till att jag ser ut precis så som jag känner mig och måste ta tag i poängräknandet igen, så här kan jag inte ha det!

Det är skönt att vara ute på praktik. Barnen skänker en sådan glädje och de dåliga tankarna försvinner. Var ute förra veckan, ska ha mån-ons denna vecka och sen är nästa vecka den sista för detta år. Kommer bli tråkigt att lämna denna förskola. Jag älskar barnen och pedagogerna, jag kan tjata om det hur mycket som helst: jag skulle vilja vara färdig nu ch hoppa på deras tåg på verksamheten. Jag har hittat rätt. Jag hoppas verkligen att jag kommer hitta rätt den när det vär är dags för jobb.

Nästa år ska jag läsa svenska och ha inrikting mot årskurs 1-6. Kommer bli spännande! Hoppas jag snabbt kommer in i skolans värld och inte hänger kvar i förskolan, det är ju en del skillnad. :p

Nu ska jag (försöka) rensa garderoben lite och sedan kanske ta mig en sväng på wii-fit-plattan. Rocka lite rockring om ryggen och knäna vill. Måste kolla upp mina inneskor, för jag tror det är dem jag får ont av...

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Visa bild på ditt nyklippta hår då :)

Barn skänker jättemycket glädje, jag har tur som har två stycken som är så mysiga (oftast) att vara med hela tiden. =)



I Augusti kommer jag hem två veckor förresten!



KRam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback