Nytt år

Snart är det nytt år igen. Detta blir nog ett händelsefyllt år! Leia växer, fyller ett. Det kommer minst två nya sysslingar till Leia. Jag blir förhoppningsvis klar med studierna och börjar jobba. Jag får nog mitt sista sommarlov, som mammaledig. Finaste Jonis ger ut sin bok (blir det under året eller tar det längre tid?). Härliga konvent, även LinCon kommer besökas efter ett år av bojkott.

Tänkte slänga in en sådan årslista, men det blev inget vettigt av den. Har inte gjort så mycket annat än att varit gravid, fått barn och haft ett dåligt år i skolan.

Kommentarer
Postat av: J-A

Boken kommer bli klar och utgiven under året! Jag räknar med att det till och med blir under första kvartalet, beroende lite på hur mycket plugg det blir i idrottslärardelen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback