Tandläkare

Nyss hemkommen från tandläkaren. Hade jag vetat om att man hade ett bidrag på 300 per år hade jag gått dit tidigare :p
Besöket kostade mig nu bara 274 kronor + lite tårar och panik över kommande besök. Mina visdomständer växer och sitter jättefint MEN en av dem har bestämt sig för att ha ett jättehål (som jag inte ens märkt). Kul, blir att dra ut den 28 februari. Eftersom jag är så otroligt löjlig gällande sprutor så beställde jag lugnande även om det skulle vara ett superenkelt ingrepp. Om jag inte kan andas ordentligt och skakar av skräck kanske det inte är ett superenkelt ingrepp längre. Blir spännande att se vad den kostnaden blir.

Mamma skriver: Vet du en sak? Jag ska bli mormor!
Mamma är söt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: jag kan inte ladda ner nytt internet, för mamma har ju mobilt bredband, och då tar internetet slut ):

tack för kommentaren (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback