Flytt?

Ska kolla på en lägenhet i porten bredvid. En tusenlapp mer i månaden, men massa större. Den är som denna lägenhet PLUS två sovrum till. Sovrummen är dessutoim större än det vi har (hurra, då kanske vi känner att vi får plats med sängen och slipper trycka oss mot väggen när vi ska förbi!). Det är också studentlägenhet, så skicket är antagligen inte bra... MEN om tapeterna sitter fast på väggen så kan det räcka med att måla. Vi har förvisso inte tagit oss tid till att måla köket än, men äh. Just nu känner jag att jag skiter i vilket skick väggarna är i, bara jag får lite mer utrymme!

Jag har redan planerat i huvudet hur rummen ska användas, det tar jag som ett tecken på att jag vill flytta - att det är värt det!

Ska ringa de som bor där nu (hoppas kommunikationen går bra) och höra om vi kan komma och titta på måndag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: jag vet inte hur man gör för att fixa så att man kan följa mig på bloglovin'

det får du hjälpa mig med nästa gång vi ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback