Finsittning

Igår var det finsittning med en massa gyckel :) Det var kul! Eftersläppet däremot var inte lika kul... Men jag var där i alla fall. :p Fick reda på att en fadder bor två våningar över mig! Där ser man..

Jag blev årets lekledare!! Wiiie!!!

pris!

Jag åkte också spårvagn två gånger!

spårvagn    finsittning

 

Inatt stötte jag på (stöta, inte träffa) en fadder också. Det var för att jag var arg på Joacim. Faddern var väldigt på när han insett att jag var allvarlig. Sen när jag ångrade mig, och bara ville ha Joacim, så blev han väldigt ledsen :p (detta var en dröm om inte det var underförstått)
Jag vill inte göra honom ledsen, för jag gillar honom. :) Tur att han inte vet vad jag drömmer ^^

 

Idag ska jag försöka städa och fortsätta diska. Funderar även på att äta pannkaka! mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback