Känns bra

Ja, det känns väldigt bra att ha startat om på nytt. Tömma bloggen (nästan), flytta (även om det är ensamt) och känna sig lyckligare än på länge (om man bortser från det där med ensamheten).

Alla här borta är så underbara!
Alla känner faktiskt inte alla och har man samma efternamn så betyder inte det att man är släkt!

 

Men jag saknar er jag har lämnat kvar i den lilla staden... jag saknar mitt rum, att kunna ha fönstret öppet och höra djuren i skogen, inte bara en massa fylla och bilar.. Jag saknar min familj och mina vänner.. Jag saknar att kunna veta var alla affärer och matställen/fik ligger...
(Men det är billigare här, så jag ska väl inte klaga)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kommer lära dig vart alla matställen och fik ligger. Det kommer gå bra =)

Postat av: Zandra

Vi saknar dig oxå! och en sak till, i like you tooo massa mest! Puss gumman!

2008-08-31 @ 16:39:31
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback