Mumma

Nu har jag ätit pannkaka och är mätt och belåten :)

Jag har verkligen inte pluggat och ännu mindre städat. Förutom att jag var duktig och diskade det som jag samlat på mig sedan i fredags. ...Förra veckan... Men nu är det rent och det är bara några plastbunkar som väntar på att bli rena. Får se hur länge de får ligga där :p

 

Nu är jag trött efter maten och jag vet inte vad jag ska göra... läser jag min kurslitteratur så blir jag ännu tröttare och jag orkar verkligen inte städa idag. Usch. Måste hitta på något för att inte somna.

= Dagens I-landsproblem. 

Eller så ställer jag klockan och tar en powernap. :p Då kanske jag orkar plocka undan saker sen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ditt I-landsproblem är vanligt hos mig också ska du veta. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback