Konversation med Martin


Magdalena Joacim säger (20:14):
hehe... jag drömde att jag stötte på (faddern) inatt. det var läskigt
Supermartin säger (20:14):
haha
Magdalena Joacim säger (20:14):
han var jäkligt villig när han forstod vad som hände
Supermartin säger (20:15):
ja, nu är det ju "lagligt"
Magdalena Joacim säger (20:15):
sen blev han ledsen när jag slutade eftersom jag blev sams med jaocim igen  
Magdalena Joacim säger (20:15):
haha... det är emot mina princip att stöta på folk. jag håller mig till en
Magdalena Joacim säger (20:15):
i vaket tillstånd i alla fall
Supermartin säger (20:15):
haha
Supermartin säger (20:15):
svårt att kontrollera vad man drömmer om
Magdalena Joacim säger (20:16):
japp. 
Magdalena Joacim säger (20:16):
det kanske är det undermedvetna som talar  
Magdalena Joacim säger (20:16):
nej, vad hemsk jag är... jag ska ju stå på min egna sida
Supermartin säger (20:17):
haha ja, du och (faddern) kanske är menade för varandra!
Magdalena Joacim säger (20:17):
galet  
Magdalena Joacim säger (20:17):
nej, jag tror han har någon han också. såg ut som det igår i alla fall.
Magdalena Joacim säger (20:17):
men egentligen ska vi väl vara tillsammans han och jag vi vet det, men låtsas som inget  
Supermartin säger (20:18):
haha så är det säkert
Magdalena Joacim säger (20:18):
nej, han gillar inte lakrits, så det funkar inte  
Supermartin säger (20:18):
vadå? då får ju du all lakrits!
Supermartin säger (20:18):
perfekt!
Magdalena Joacim säger (20:18):
haha...
Magdalena Joacim säger (20:19):
men han kanske är känslig och inte vill vara i närheten av mig när jag äter/dricker lakrits  
Supermartin säger (20:19):
haha
Magdalena Joacim säger (20:19):
haha... snart kommer jag inte våga prata med honom  
Supermartin säger (20:19):
vilka problem!
Supermartin säger (20:19):
haha
Magdalena Joacim säger (20:20):
kommer bli generad av dröm och snack. galet

Självporträtt

Här är martin. Martin är en snel hest! Martin har målat sig själv, alldeles själv!

 

EDIT: Jag ville inte såra (faddern), eftersom jag tycker att han är en trevlig en :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Galna drömmar du har :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback