Måndag 8/12

Jag har lågt blodtryck, men det är på väg upp nu så snart kan jag bege mig till bild-verkstaden nummer 2 där vi ska klä ut oss och ta kort (typ).

Jag hoppas att vi får sluta tidigare, för Joacim kommer idag! :D:D Han kommer 11.25 och jag slutar 11.30-11.45 där någonstans. Det gör inget ifall han kommer hem tidigare, men jag skulle vilja vara här när han kommer.

Just nu har jag en fråga i huvudet: Vad ska vi äta!? Har inte tagit fram något... Men det löser sig alltid :)

 

 

 

Helgen var bra :)

Var hos Joacim torsdag-fredag och åkte till Solkesta på fredagen.

Erik fyllde 13år på fredagen och fick besök av M&M, Ullis och Ida och Mia och även Gunilla och Alexandra tidigare (tror inte det var fler) och på lördagen kom Roy, Maria och Alice, Suzanne, Lars, Simon, Elin, Ivan (?) (Simons kompis), Berit, Lennart och Gulli. Ida och Ullis stannade kvar hela helgen och vi pysslade, spelade spel och drack lite.

 

Mia: "Jaha, vilken månad är du i då?"

 

Det är alltså dags att ta tag i träningen på riktigt. Jag ska börja i veckan, för Joacim tar med sig wii hit.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fick oxå höra att jag va gravid en gång. INTE ROLIGT!

Postat av: Matilda

Jag skulle bli så sur om någon frågade vilken månad jag var i.

Har Joacim köpt Wii Fit eller hur ska du träna med Wii:et?

2008-12-08 @ 11:33:39
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback