Samtal från coop

Japp! Chefen (Veronica) på coop nära ringde mig och bad mig komma till affären på dagtid närr jag har tid (=nästa vecka) för att träffa henne och få en ordentlig förlåtelse.

Hon som satt i kassan hade tydligen varit väldigt ledsen över vad som hänt (även om det inte märkes på henne) sa Veronica. Veronica sa även att det var väldigt bra att jag skickade mail och berättade hur jag kände.

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska känna. Känns bra att jag får en ordentlig förståelse och förlåtelse för det (och kompensation av något slag), men samtidigt tycker jag att det är pinsamt. Jag kommer inte att gå dit själv, jag tar med mig Joacim <3

 

 

Jag har precis haft ett 4 timmar långt musikpass. Det var kul men jag hade huvudvärk redan innan jag kom dit..... Det blev inte bättre av en massa slag på massa instrument. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

BRa att du får en riktig ursäkt och kompensation! Det är allt för få kunder som klagar när det är dålig service

Postat av: Zandra

Bra gumman! kunden har alltid rätt oavsett. i det här fallet vet jag absolut att det är så, min Magdalena är ingem tjuv! Jag älskar dig!

2008-12-03 @ 18:26:44
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Joacim

då kan jag spöka ut mig riktigt mycket och sitta i ett hörn och se läskig ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback