Torstuna

Har inte skrivit på några dagar igen. Eftersom jag kommit på att jag är en dålig bloggare så försöker jag att hålla mig från den när jag är "på sådant humör".

 

Nu är jag i Enköping igen i alla fall, hos Joacim.

 

Vi har precis kommit hem från västerås där vi har inventerat på biltema. Om jag gör det någon mer gång så ska jag se till att inte hamna på samma hylla. Galet mycket småsaker!! Mitt högsta antal jag kom upp till var 768st (tätningstejpsrullar typ 6:- styck för de som vill veta). När jag var klar med den hyllan fick man springa runt och kolla vart det fanns mera jobb. Fanns lite här och där USB-hubbar, verktyg och sladdar. Men jag tycker det var kul :) Det var jobbigast i början, för då hade inte alla kunder gått än. Då var tanken "Hoppas de inte tar saker som jag redan har räknat!". Tur var så gjorde ingen det.

Klirr i kassan. 500:- för ca 5h.

 

Det täcker i alla fall mina överflödiga tågbiljetter...

 

Nu är klockan halv ett. Ska borsta tänderna och sova och imorrn (idag) ska jag läsa och skriva som en duktig elev (A). Tyvärr är jag inte så duktig som jag vill, för i så fall skulle jag ha börjat med uppsatsen ("Hur jag lärde mig läsa och skriva") mycket tidigare eftersom den ska vara inlämnad på fredag. Tisdag idag. Eller onsdag nu.... Uppsatsen ska i alla fall vara 5000-12000 tecken, så det är nog lugnt. Vi har en examinerare som jag inte tror så mycket på heller..... Sist vi lämnade in något till honom (om en bok) sa han "Ja, ni har ju skrivit ett paper (engelskt uttal) som ni ska lämna till mig. Jag kommer att samla in det men jag kommer inte läsa det. Sålänge ni inte skrivit om guldfiskar så blir det bra."

 

Kursen vi har just nu känns inte så seriöst gällande det teoretiska... Allt som vi gör är obligatoriskt, men det är inte mycket som är examinerande. Men det har både vi och andra klagat på, så det kommer antagligen bli mer examinerande för följande elever (om det nu kommer att bli fler elever... Allt känns förvirrat just nu)

 

Jag har beställt böcker till nästa kurs (start vecka 4) men vi ska tydligen inte ha den kursen, vi ska ha en ny kurs. litteraturlistan är inte klar än (puckon!) utan kanske är klar till vecka 2 (om ens då). Lycka till med att alla elever ska kunna få sina böcker. Nu kommer vi att vara dubbelt så många som läser samma kurs eftersom klasserna slås ihop 1:1 och 1:2. Redan nu är det problem att få tag på kurslitteratur för att den är slut på förlaget. Braaa tääänkt kära univeritetslärare

Usch så irriterad jag är!

 

God natt!!

 

--->Är det för långt för att du ska orka läsa?<---


Kommentarer
Postat av: Matilda

500 för 5 timmar är inte illa, även om det kan vara satans drygt att inventera.



Lycka till med uppsatsen! Jag tycker det låter som ett intressant ämne att skriva om iallfall. :) Så jag hoppas det går bra för dig!



Förövrigt läste jag hela inlägget!



Kram!

Postat av: Jennifer

Nej då gumman det är inte för långt för att läsa + att du bloggar mycket bättre än många andra!

2008-12-25 @ 11:52:47
URL: http://jenniferskog.bloggspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback