Bork

Det var massa nice i helgen. Spelade Rock Band och hade kul :)

Finns inte så mycket att säga. De som varit på LAN vet vad som händer. Förutom killen som låste in sig på en av toaletterna i flera timmar (anledningen var tydligen att han blev irriterad på barnen som sprang runt och lekte med varandra). Fredric och någon annan tog kort på honom genom en springa mellan två av toaletterna (uppe vid taket) och genom fönstret. De kom fram till att han låg däckad i ett hörn och fick inte längre något svar från honom.
Jag sa åt Joacim att gå dit för att banka på dörren.
Joacim gjorde det och killen blev asförbannad.

Joacim: Hur smart är det att låsa in sig på toaletten och sova?
Killen: Hur smart är du som väcker någon!?
Joacim: Smartare än dig i alla fall.
Killen: Kom hit så ska jag slå ihjäl dig!

Men eftersom killen inte låste upp och kom ut, så lever Joacim fortfarande.
Men då visste vi i alla fall att han inte hade däckat, utan bara somnat.

Även jag blev irriterad på barnen som sprang runt eftersom det är fullt med dyra datorer och annat (de sprang även framför oss när vi spelade Rock Band, men jag var mest rädd för att de skulle rycka ut nå sladdar eller ha sönder något).

EP var även där och var intresserade (kors i taket) vilket resulterade i detta:
http://www.eposten.se/websidor/hela/EP-081117-hela.pdf



Det snöade i Enköping!! :D



Denna vecka är det VFU igen. Idag hade jag ett helpass och var med på stängning (nästan).
8-17.45
Men jag fick gå ca typ 17.10

Imorrn är det lätt dag, 9-13, som gäller. Men sen ska jag hem och planera lite till inför uppgifterna.
onsdag, 9-15,  ska jag hålla i samlingen innan lunch (fågeldansen, honkey tonk och kanske a ram sam sam)
torsdag, 9-15, ska jag läsa för en grupp barn, max 5 stycken, och ha lite boksamtal med dem (Petter och hans fyra getter)
fredag, 9-15, blir en skön avslutning på veckan utan uppgifter.



Usch så kallt det är!!!


Men snart är det december och det betyder att Joacim kommer och värmer mig <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter lite kul med lan ju.

Lycka till med barnen i veckan.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback