Bredbandsbolaget

40 min telefonkö från att komma in som plats 6 till att få svar.
"Alla våra linjer är för närvarande upptagna och vi ber dig därför vänta. Du nu plats ___ i kön men vi arbetar för att ta itu med DITT samtal så fort vi kan"
Alla våra linjer är antaligen bara en.
AS!

Jag avskyr telefonköer och jag hoppas verkligen att jag slipper ringa till em ofta.
Men nu har jag eget bredband i alla fall!
Måste köpa en router också...




Jag kom på att jag glömde köpa den saken som jag skulle köpa när jag var på stan - Bläckpatron!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Telefonköer suger så jävla mycket. Grattis till bredbandet :P

Postat av: Zandra

Jag vill bara säga att jag älskar dig!

2008-11-26 @ 14:46:23
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback