Ensam igen

Matilda har åkt nu...
Det var mycket trevligt att ha dig här vännen!

Tyvärr har jag fått saker att göra dessa dagar med min grupp, annars hade jag varit hemma någon timme till :)
Jag lyckades även säga åt Matilda att det inte spelade roll vilken spårvagn hon kunde ta upp till stan där vi skulle träffas idag. Men det visade sig att det visst spelade roll, den viker av INNAN Hörsalen (där hon skulle gå av) inte efter som jag trodde. Där ser man. Då har jag lärt mig det. Hon fick åka ett varv i Norrköping (guidad tur, eller hur var det?). Det kostar i alla fall inget extra att ta ett varv eftersom biljetten räcker 70min eller nått.

Idag fick jag pengar.
Idag tröstshoppade jag nog lite. Men inte så farligt. En jacka (199:-), t-shirt (49:-), kofta (99:-?), röd BH som dock är aningen för liten (69:-?) och en julklapp till Matilda (99:-?)
Sen blev vi påhoppade av en massa försäljare. Matilda blev skrattad åt av en telenor-försäljare när hon sa att hon hade en skype-telefon. :p Honom sa vi blank nej till. Vi sade även "vi återkommer" till en trevlig kille som sålde omtalade "döda havets-salt-produkter" som var mysiga. Och vi återkom faktiskt! Bestämde oss för att vi ville ha det, så nu kan jag börja ta hand om naglar och torra kroppsdelar bättre.
Men jag måste köpa nagelacksborttagningsmedel för att göra rent filen med sen (och ta bort nagelack... har inget tabort, så det är därför jag inte använder nagelack).
Jag tänkte även skaffa ny hårfärg, men jag får ta det en annan dag.
Fick även hicka som gjorde ont från magen (blev totalstopp i luftvägarna) och gjorde att jag ville kräkas varje gång jag hickade. Det var jobbigt, men det gick över efter ett tag i alla fall.

Cylel-Johan bjöd nyss in mig på att komma och dricka glögg, men jag orkar inte. Tyvärr.
Mina slemhinnor säger mig även att jag börjar bli mera sjuk. Speciellt mina ögon. Det svider i dem vilket det gjorde det igår också. Och min hals är jätte-torr :(

Idag är min mage överrens med mitt hjärta
Jag gillar det inte

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det har varit jättetrevligt hos dig. =) På Fredag får du pengarna jag är skyldig också! Ses snart igen hoppas jag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback