Fredag eftermiddag...

..och det känns verkligen.
Varit galet trött efter VFU denna vecka.
Nu ska jag inte ha VFU förns vecka 7 :(

- Varför går du i skolan?
- Jag går i skolan för att lära mig att bli en fröken.
- Hur länge ska du göra det?
- I fyra år ungefär. Hur gammal är du nu?
- Jag är fem år.
- Om du tar dina fem år (fem fingrar) och räknar på fyra år till (fyra fingrar på andra handen) Hur gammal är du då?
- (Räknar fingrarna) Nio år!
- Ja, du kommer att vara nio år när jag blir en fröken.
- Meeeeeen!!! Då kommer ju inte jag att få ha dig mera!!!!



Jag fick massa bra respons på mina uppgifter och annat under veckan.
Det känns bra. Annars hade jag blivit ruskigt besviken, eftersom det gick så bra enligt mig. plus att man inte klarar av att höra hur dålig man är hela tiden.



Klumpen i magen sitter kvar och jag önskar att du kunde komma hit och trolla bort den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback