Hosta, illamående och ont i bröstet. Och huvudvärk

Tror inte det finns så mycket mer att ha ont i.. peppar peppar..

Har sovit hela dagen.
Försökt att gå ibland, men då kommer allt tillbaka. Men sömnen är inte heller så jäkla skoj när man vaknar en gång i timmen av att man får hostattacker.

Pratade med mor min ett tag i dag. Det var trevligt. Hon fyllde även i en lucia-lapp åt mig, så nu har jag röstat på årets lucia i enköping.
Röstade faktiskt inte på Patricia. Mamma gjorde det, för vi är ju släkt. Men jag känner att hon inte är värd min röst då hon knappt vet vem jag är. Röstade på någon jag känner bättre istället. + att jag inte vill ha en blond lucia. Har inte röstat blont de åren jag kommer inåg i alla fall. Ibland är det svårt att inte göra det, då de flesta kandidater är just blonda.

Just nu önskar jag att jag antagligen ska bli frisk (helst) eller att sjukdomen ska bryta ut någon gång så det kan bli bra igen. Jag har mått illa hela veckan. Funderar på om det är någon maginfluensa jag åkt på eller om det bara är oro och saknad som sitter i kroppen. Har även kommit fram till att jag inte har kräkts på jag vet inte hur många år. Inte på alla år som jag ätit p-piller i alla fall 5-6?

Idag har jag inte ätit annat än lite choklad för att hålla blodtrycket uppe, men det är väl dags att tvinga i sig lite mat.
Diskhögen växer och jag måste ta itu med den snart... Hoppas jag mår lite bättre imorrn, då kan jag göra det då. Imorrn har jag även tvätt 11-16.

Imorrn ska enköpings flygklubb till Linköping och det skulle vara underbart om Joacim kunde följa med och åka hit. Att få träffa honom betyder så fruktansvärt mycket för mitt psyke. Jag har en ganska intensiv vecka framför mig och behöver lite extra kraft. Men han kanske måste träna imorrn.
Samtidigt så vet jag inte om det är dumt att vi träffas, eftersom jag är sjuk. Jag är inte täppt i näsa eller sånt, men det kan ju vara något som smittar. Jag vill inte att han ska bli sjuk och inte kunna dansa nästa helg (idag hade det gått ganska bra, de kom till semifinal i alla fall. Parantes är att de inte dansat på ett år, han och hans buggpartner, och att de inte tränat något inför denna tävling heller.)

Nu har jag varit uppe ett tag och huvudvärken har kommit på att den ska komma tillbaka
klockan är 17.12 och jag är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback