Lördag

Idag har jag haft trevligt med Martin. Vi käkade pizza och kollade på The Princess Bride och de tre första avsnitten av The It-crowd.
Vi skulle ha bakat kladdkaka, men mina ägg var gamla (hade för mig att de skulle hålla ett tag till) och vi orkade inte gå ner och köpa det då vi precis hade gått ner för att köpa annat.
Vi ska ta och baka en massa någon dag innan jul. Pepparkakor, bullar och kolakakor i alla fall :) Jag vill att Joacim ska vara med och baka då, för han är så bra på att göra bullar! ...Så det kanske inte blir innan jul. eftersom det inte är så långt kvar och Martin skulle åka ganska tidigt till Skövde tror jag. Men man kan spara bullbaket till någon annan dag och bara baka de andra.

Joacim var här inatt <3
Jag var för trött för att kunna titta på honom när han kom i natt, men det var underbart att känna honom vid min sida. Tyvärr var han inte kvar när jag vaknade....
Jag saknar dig!

Joacim har plutonsfest och är ute. Han har ringt flera gånger under kvällens gång, jag antar att han vet att jag känner mig...orolig?...när han är ute.
Jag litar på honom, det gör jag.
Men jag litar inte på alla runt om kring. Vissa personer är verkligen as och ger sig inte.
Jag tror dock att Joacim har en gräns där han säger ifrån. Hoppas det i alla fall.... Tyvärr är han inte en sådan person som säger ifrån på en gång, av vad jag upplevt i alla fall... Kanske för att han inte sett saker "på det sättet", kanske för att han inte vill eller inte vågar. Jag hoppas på det första. Men om det är så, så hoppas jag att han inte är lika när det gäller honom själv.

Usch. Jag måste sluta tänka.

Joacim älskar mig och han skulle inte vara så dum så att han svek mig.
Det behövs inte mycket för att mitt ihop-plåstrade hjärta ska falla isär igen, men det vet han.

Jag Älskar Dig
Jag Saknar Dig
Jag Behöver Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback