Nyklippt och Joacim har muckat.

Japp. Kommer precis från frisören (och spicy hot som har avhämtning för 55:-) så nu känner jag mig lite bättre i håret och mätt i magen.

Idag behövdes inte mycket för att göra min mage mätt, eftersom jag mått dåligt idag.
Hoppade över litteratursamtalet och föreläsningen, men gick sedan för att jobba med PP med gruppen. Vi ska ha redovisning om VFUn för grupp H på måndag. Härliga, tidiga måndagsmorgon. Jag förstår mig fortfarande inte på alla de morgonmänniskor som finns. Usch.

Dagens mående: Slemhinnorna fortsätter tjata om förkylning (?), illamående och så fruktansvärt stel i nacken.

Fick även ett sms av Joacim när de hade muckat. Äntligen!
Lillsöt frågade om jag var glad nu, och det är klart jag är. Men jag kommer ju inte få träffa honom fortare bara för att han har muckat. Om han inte planerat att överraska mig imorrn genom att komma hit, men så antar jag att det inte är.


Jag ska ta och leta efter gran också, och höra vad Joacim tycker. Finns ju plats för en stor gran, men jag känner för att ha en halvstor.
...Dagens I-landsproblem...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att han har muckat. =) Hoppas du slipper den där dumma förkylningen.

Postat av: Zandra

Tack älskade, älskade du!

Du är bäst!



Puss och kram

2008-11-28 @ 00:50:56
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback