Söndag

Har haft huvudvärk sedan jag vaknade... Tagit tablett, men det har inte hjälpt så mycket för det är spänningshuvudvärk.

Matilda är på väg hit, hon kommer 20.30 och nu är klockan 18.50

Joacim ringde en snabbis. De ska ha filmkväll där uppe.
Han sa även att han måste vara i Enköping igen den 13december, för då är det ENAs julfest.
Det var dyrt att åka en resa, men du säger inget om tre resor.
Ja, jag vill följa med! Jag har inte varit med de senaste fyra åren... Ska jag aldrig få följa med? :( Visst, jag är ingen dansare... Men jag har som fan varit med och hjälp till mer än vissa dansare!!

Nu kopplade internet ur sig igen också... Får se när det går igång igen.

Just nu känner jag mig bara helt kass för tillfället.
Det märks nog inte att jag flyttat heller, alla leker på som vanligt (för jag fick ju i alla fall inte vara med).
Sveket från er,'mina vänner', är det värsta.

Utan stöd från vänner när man flyttar till en helt ny stad är outhärdligt.

Tack för att i alla fall du visar intresse, Matilda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sötnos då, klart det märks att du har flyttat. Så kan du ju inte säga.. :(

2008-12-03 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback