Asiatiskt

Japp. Nu äter jag asiatiskt för andra gången idag :p Plus att jag åt det igår. (Köpte igår och har räckt till tre måltider)

- Äter med pinnar från dragon palace ^^ -

 

Jag har fortfarande inte städat, men jag har läst den ena och håller på med den andra boken. Tyvärr ska vi inte bara läsa och disskutera, som jag trodde, utan vi ska skriva ett a4 med en varsin frågeställning till böckerna....  Har ingen aning om vad jag ska skriva!

Har inte kommit in i kursen än känner jag... Fruktansvärt förvirrad och vet inte riktigt vad vi ska ha gjort när...

 

Idag fick jag två nya filmer. Battle royal 2 och A lot like love. Tittat på den andra. Den första ska jag se med Joacim.

 

Jens har preliminärbokat mig nästa helg :) Hoppas det blir kul! Hitta på något att göra kanske. Kolla vad som finns i staden. Äta asiatiskt kanske ;) Det är vi ju en hejjare på att göra.

 

Nej, nu ska jag äta innan jag måste micra det igen!

 

asiatiskt


Kommentarer
Postat av: Matilda

mm..ser gott ut :)

Postat av: Amir Akrouti

sv: klokt tänkt, förstår exakt!

2008-09-02 @ 23:28:25
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback