Ensam igen

Joacim kom hit i lördags och Hans kom hit i söndags natt.
Nu har de åkt :(

I söndags kom Stefan hit. Vi åt (lovad) tacopaj och spelade mahjong och carcassonne. Johan var även med och åt och spelade Mahjong. Sedan kom även Martin hit. Martin och Johan ville inte vara med på carcassonne, eftersom de skulle hem, men de satt ändå kvar tills vi spelat klart :p

(Nu lyssnar jag på Detektivbyrån och Volbeat)

Jag har fortsatt vara sjuk - yr och ont i magen - så jag har missat två dagarn VFU. Illa. Imorrn ska jag dit och hoppas på att jag har några barn att intervjuva, annars är det illa, sen ska jag på fältmentor-träff.
Det är pinsamt att vara sjuk. :/

Idag ringde jag även till Orion och talade om min lön - det hade blivit fel. Så nu skulle hon fixa det. Jag får pengarna nästa månad eftersom denna månads lönpapper just gått ut. Men det är lugnt.

Nästa månad ska jag beställa tröjor tillsammans med Hans och Joacim. Nördtröjor från jinx.com <3

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jobbigt att vara sjuk. Du får bli frisk och glad tralalala. Jag saknar dig

2008-09-23 @ 17:27:50
Postat av: Emma

ååh, den där tröjan vill jag ha!!! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback