Martin och jag filosifererar

Detta med ord som är lika, är jobbigt.

 

Magdalena Joacim säger (20:48):
det skramlar fint i lampan måste gått sönder ordentligt.
Supermartin säger (20:48):
haha
Magdalena Joacim säger (20:48):
får se om själva lampan funkar sen.... måste köpa ny lampa (glödlampa)
Magdalena Joacim säger (20:48):
jobbigt att lampa och lampa heter samma sak

 

Magdalena Joacim säger (20:49):
det är som kön och kön  
Magdalena Joacim säger (20:49):
"jag stod i kön"
Supermartin säger (20:49):
menar du kön och kön eller kön ?
Magdalena Joacim säger (20:49):
finns det tre?
Supermartin säger (20:49):
ja
Magdalena Joacim säger (20:49):
kan bara två jag....
Magdalena Joacim säger (20:49):
kön som i biljard?
Supermartin säger (20:50):
aa
Magdalena Joacim säger (20:50):
stavas det också så? jobbigt  
Supermartin säger (20:50):
stavas det inte då?  
Supermartin säger (20:50):
haha
Magdalena Joacim säger (20:50):
"jag vill ha en sån där kön som är långt"
Magdalena Joacim säger (20:51):
"jag vill inte att det ska vara blått längst ut"
Supermartin säger (20:51):
haha det funkar ju inte
Supermartin säger (20:51):
haha + du är sjuk
Magdalena Joacim säger (20:51):
jo, om man skriver det
Supermartin säger (20:51):
men det blir ju kö då
Supermartin säger (20:51):
eller?  
Magdalena Joacim säger (20:51):
(hmm)
Magdalena Joacim säger (20:52):
"har ni sådanna där kön som är långa, utan blått?"
Supermartin säger (20:52):
"jag stod i kön och höll i kön med ena handen och i mitt kön med andra"


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: gud vad fint skrivet, tackar så hjärtinnerligt.

ha det toppenbra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback