Nykter i min ensamhet

Jag är nykter och ensam. Nu bidde det depp igen...

Speciellt eftersom Joacim inte ringt. Men han är ju hos Alex, och det är ju mycket viktigare... Hade nästan inte väntat mig att han skulle ringa, efter han sa att han skulle dit. Så är det alltid... :( "Jag glömde"

Jag tänker på dig hela tiden, så jag glömmer inte. Men så funkar inte du... Det är väl bara jag som är så jävla på hela tiden... Usch på mig. Dumma mig. Jag borde sluta vara jag.

 

Richard misslyckades med att supa mig under bordet, men lyckades med sig själv. Han sov sött och Martin följde mig hem så att jag skulle skippa "bli våldtagen 100 gånger".

 

Så här har det sett ut:
 - Förfest hos mig. Jag dricker två groggar och de andra massor. (Körde även ge och ta)

   Det blev inte 40 pers som Johan sa, utan under 10. Skönt.

 - Utgång till trappan innan 23, gratis entre och happy hour, men jag gick in och vände eftersom jag inte kunde vara där pga massa ballonger... synd. Men jag gillar inte trappan så mycket, så det var lugnt.

 - Jag tar med mig Martin och Richard därifrån. Vi käkar på Mc.D. Richard är full som fan.

 - Hem till Martin runt 01 för att lätta på trycket (på olika sätt). Richard lägger sig och sover sött.

 - Hemgång med Martin som skydd.

 - Nu: Klar för att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback