Segt

Jag har varit sjuk hela veckan.

Både tur och otur att Joacim har varit här.

Han har tagit hand om mig, vilket är underbart (Du är underbar!), men det hade varit trevligare att kunna vara mer närvarande än jag varit känns det som. Jag har i princip inte orkat någonting.

 

Jag känner mig piggare idag än förut i alla fall. Så imorrn ska jag träffa alla barn! Om man inte hostar alldeles för mycket. Jag ska i alla fall gå dit. Ifall jag märker att det inte går att vara där, så får jag väl gå hem... Inget mer med det. "Är man sjuk så är man" sa min handledare, när jag ursäktade mig för att jag inte kunde komma.

Jag avskyr att vara sjuk. Jag blir så hjälplös, klarar ingenting.... :/

Huvudet har snurrat hela veckan. Vissa saker har jag gått på (hoppat över föreläsningar), men varit helt slut efteråt. Galet jobbigt. Men det är väl tur att jag är sjuk nu och inte när vi har VFU (VerksamhetsFörelagdUtbildning) hela veckan.

VFU har vi v:

37 (torsdag, fredag), 39 och 47 - till kursen Leva I Världen

och

7, 18 och 19 - till kursen Kultur Och Kommunikation

 

Nu har då Joacim åkt till Enköping och kommer tillbaka hit nästa lördag. Den helgen kommer även Hans hit.

 

Nu i helgen hoppas jag på att Jens kommer. Och så kommer det att vara fest här på lördag. Har ingen aning om vilka eller hur många som kommer... Jag vet att CJ (Cykel-Johan) och Martin kommer i alla fall. CJ skulle ta med sig folk och Martin skulle ta med sig 1-2pers.

Aja.. blir väl kul att träffa nytt folk :p

Ingen aning om vad som händer senare på lördagen, om de ska ut eller så... Det märker vi.

 

Nu ska jag strax sova, så att jag orkar upp ordentligt.

 

Jag hoppas att jag slipper feber inatt. Drömmarna förstör mig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig vännen!

2008-09-12 @ 08:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback