Stress

Lite lagom stressad just nu. Upptäckte det idag, då vi kom fram till hur mycket som ska lämas in nästa vecka.

Torsdag  - Tenta
                 - 8 uppgifter samlade i portfolie (gjort en halv tror jag)
Fredag    - Gruppuppgift

 

Ingen matlust idag heller. Magen gör fortfarande ont.... (Säg inte att det blir favorit i repris från åttan då jag inte kunde äta)
Men nu försöker jag tvinga i mig lite sallad bestående av sallad, morötter, paprika, rödlök och gurka. Och vitlösdressing gjord på alpnärings (vitlök) och cream frais (?).

 

Idag tänkte jag och Martin se mamma mia eftersom jag kom på att jag ville se den på bio, men jag vet inte om jag måste ställa in och plugga istället.
Blö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback