Bortglömd fadderutbildning

Hela veckan har jag längtat till fadderutbildningen som skulle vara idag typ 10.30.
Klockan halv två kom jag på det. faan. Klant. Vi får se hur jag ska göra nu... Hoppas det går att lösa...

Jag och Joacim har varit och storhandlat. Ska handla imorrn eller någon annan dag i veckan igen. För det var massa bra priser på fisk. Eftersom jag ska minska med rött kött så måste jag börja äta mer fisk. Nomnom fisk.

Idag ska vi äta torskfilé. Antagligen med potatis och äggsås. Mumma.

Imorrn börjar VFUn igen med en blandning av längtan och nervositet. Hoppas allt går bra och att det känns bra mellan mig och min handledare. På onsdagen kommer fältmentorn och följer upp hur allt går och sedan var det annat möte med henne samma dag.

Jag ska leka lekar med barnen och jag hoppas att de jag hittat är något som passar och uppskattas. Jag är ju en jävel på lekar, men inte lekar som passar för mindre barn... Men jag hittade en bra sida med en massa lekar. Lekarkivet.se om någon är intresserad. Där finns lekar för alla åldrar. Fick lite tips om vad man kan ha under nolle-p också. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad typiskt att du glömde bort det. Man blir så irriterad när sånt händer när det är något man sett fram emot. Hoppas det går att lösa iallafall!

Postat av: Mormor

Lycka till med allt!

2009-04-27 @ 10:36:52
Postat av: louise

så typsikt att man ska glömma bort sånt :/ men blir så arg på sig själv. eller mer irriterad kasnke. Men jag håller tummarna på att det löser sig på något vis.

ska kika in sidan med lekarna, det kan alltid vara kul :D

2009-04-27 @ 14:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback